„Driftlandas“ – tokia vieta Vilniuje, kur šonaslydžio entuziastai gali negailestingai suplėšyti visas padangas, nesislėpdami nuo policijos valdyti šonu slystantį automobilį, treniruotis, treniruotis ir dar kartą treniruotis. Trumpai tariant – tai „drifterių“ rojus, kurį prižiūri šio sporto komanda „SideToSide“, o visa šio rojaus erdvė priklauso „N40“ vyrų autoklubui, kurie čia leidžia pašėlti ne tik padangų svilintojams, bet ir automobilių slalomo virtuozams…
Kol vieni ilgojo savaitgalio metu ilsėjosi, kiti tuo metu dalyvavo šonaslydžio varžybose dviejose valstybėse. „Side To Side“ komandai paskutinė balandžio mėnesio savaitė, kuomet teko baigti visus paruošiamuosius technikos darbus, ir pats savaitgalis buvo kaip reikiant įtemptas. Trys komandos nariai sekmadienį dalyvavo šonaslydžio varžybose Baltarusijoje, o kiti du tuo pat metu slydo šonu Utenoje…
Šeši vyrukai ir viena mergina. Darius, Gediminas, Karolis, Arnas, Gediminas, Lauras ir Emilija. Tai septyni šoninio slydimo komandos „Side To Side“ nariai, kurie su nekantrumu laukia jau netrukus beprasidėsiančio 2017 metų sezono…
Prie pusiaukelės artėjant šiųmetinėms Lietuvos drifto semi-pro klasės pirmenybių kovoms – ateinantį savaitgalį (birželio 18 d.) Panevėžyje vyks jau trečiojo etapo kovos – organizatoriams tenka šiek tiek daugiau rūpesčių, nei buvo galima tikėtis lenktynių sezono išvakarėse. Komandos „SideToSide“ vyrai, prisiėmę atsakomybę už šių varžybų kokybę, turi sukti galvą ne tik dėl to, kaip paruošti saugias ir sportininkams įdomias trasas, kaip pasirūpinti miniomis žiūrovų, kaip po finišo sutvarkyti teritoriją, bet ir anoniminių bambeklių chorui įrodinėti, kad šonaslydis – tikras sportas.
Pramoniniame sostinės pakraštyje, V. A. Graičiūno gatvėje įsikūrusio N40 vyrų autoklubo teritorijoje sekmadienį vyko neįprasta „vestuvių“ ceremonija: tirštais dūmų kamuoliais iš po slystančių automobilių ratų ir lengvai išprotėjusiu variklių riaumojimu buvo vainikuotas bendradarbiavimo susitaromas tarp drifterių komandos „Side to Side“ ir N40 vyrų autoklubo…
Kiekvienais metais, kukliame Lietuvos auto-sporto pasaulyje atsiranda bent po kelias naujas komandas. Nesvarbu ar tai būtų ralis, žiedas ar driftas. Tačiau jeigu panagrinėtume kiekvieną auto-sporto šaką, daugiausiai naujų komandų atsiranda drifte. Ką tik pradėję arba ne vienerius metus automobilį skersai statantys entuziastai nusprendžia susiburti į stiprų kumštį ir bendromis jėgomis siekti aukštesnių rezultatų ir kas be ko – laimėti Lietuvos drifto čempionato karūną.